Polskie firmy a innowacyjność
2010-08-09 00:02
Tylko niewiele ponad 20 proc. polskich przedsiębiorstw wprowadza innowacje, tymczasem średnia dla UE wynosi 39,5 proc., a w Niemczech przekracza 70 proc. Badania przeprowadzone przez PKPP Lewiatan oraz Deloitte wskazują jednak, że rodzimi przedsiębiorcy coraz częściej stawiają na innowacyjność swojej firmy, oceniając inwestycje w ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Konkurencyjność w okresie osłabienia gospodarczego Konkurencyjność w okresie osłabienia gospodarczego
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?