Strategia CSR wciąż mało znana firmom
2010-02-19 09:52
Większość kadry zarządzającej dużych polskich przedsiębiorstw deklaruje zaangażowanie ich firm w działania filantropijne. Jednak, mimo powszechnej edukacji w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu, dla 2/3 firm pojęcie to pozostaje wciąż nieznane - wynika z badania TNS OBOP przeprowadzonego na zlecenie Stowarzyszenia Banku ... Przejdź do artykułu ›
4 / 4
4 / 4
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Ile postów w sieci tworzy AI? Raport o wykorzystaniu sztucznej inteligencji przez twórców internetowych
-
Gdzie na wakacje? TOP 20 najatrakcyjniejszych turystycznych regionów Europy
-
Ceny w sklepach w górę w czerwcu: gdzie zrobimy najtańsze zakupy?
-
Inwestycje w nieruchomości komercyjne: magazyny napędzają rynek