eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyZła jakość obsługi klienta przynosi straty › Globalne straty spowodowane niską jakością obsługi klienta w danym kraju (w mld USD)

Zła jakość obsługi klienta przynosi straty

2009-12-16 10:19

Z międzynarodowego badania konsumentów, przeprowadzonego na zlecenie firmy Genesys w 16 uprzemysłowionych krajach świata wynika, że niedostateczny poziom obsługi klienta powoduje w firmach straty sięgające 338,5 mld USD rocznie. Są one związane z całkowitą rezygnacją z usług firmy bądź z przechodzeniem klientów do konkurencji z ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Zła jakość obsługi klienta przynosi straty

fot. mat. prasowe

Globalne straty spowodowane niską jakością obsługi klienta w danym kraju (w mld USD) Globalne straty spowodowane niską jakością obsługi klienta w danym kraju (w mld USD)

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: