Usługi powszechne TP SA w 2008
2009-03-16 01:13
Urząd Komunikacji Elektronicznej opublikował analizę wskaźników jakości usługi powszechnej świadczonej przez Telekomunikację Polską S.A. w 2008 r. na podstawie informacji dostarczonych przez Spółkę. Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Czas oczekiwania na przyłączenie do sieci, w którym zrealizowano 99% zamówień. Źródło: UKE na podsta Czas oczekiwania na przyłączenie do sieci, w którym zrealizowano 99% zamówień. Źródło: UKE na podstawie danych dostarczonych przez TP S.A. za 2007 r. i 2008 r. – kolejne strefy numeracyjne uszeregowane w sposób narastający
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?