Jak branża PR ocenia dziennikarzy?
2008-11-23 00:20
Co najbardziej interesuje dziennikarzy? Czy są dociekliwi, odważni i dokładni? Czy potwierdzenia swoich informacji szukają u kilku źródeł? Na co mogą liczyć z ich strony PR-owcy? Czy bywali stawiani wobec propozycji korupcyjnych? Portal PRoto postanowił sprawdzić co specjaliści ds. komunikacji sądzą o dziennikarzach. Przejdź do artykułu ›

fot. mat. prasowe
Sytuacje, z którymi spotkali się Państwo w swoich zawodowych kontaktach z dziennikarzami Sytuacje, z którymi spotkali się Państwo w swoich zawodowych kontaktach z dziennikarzami
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?