Telewizja w pierwszym kwartale 2007
2007-04-09 00:04
Spektakularny wzrost udziałów TVN24 oraz znaczny spadek średniego czasu poświęconego na oglądanie telewizji to najważniejsze wnioski płynące z badań TNS OBOP, dotyczących telewizji w pierwszym kwartale b.r. Przejdź do artykułu ›

fot. mat. prasowe
Rys.2. Najlepiej oglądane programy od stycznia do marca 2007 roku. Rys.2. Najlepiej oglądane programy od stycznia do marca 2007 roku.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?