eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyBranża PR w mediach II 2007 › Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji.

Branża PR w mediach II 2007

2007-03-15 00:02

Lutowe zestawienie publikacji na temat public relations zostało zdominowane przez promocję polskich miast. Pod ostrzałem uwag specjalistów znalazły się zarówno wizerunek Polski za granicą, jak i odpowiedzialni za niego politycy. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Branża PR w mediach II 2007

fot. mat. prasowe

Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji. Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: