Czego Polki szukają w sieci?
2025-02-25 13:38
Polskie internautki spędzają w sieci średnio 99 godzin miesięcznie, a 89% z nich wykorzystuje do tego smartfon. Najchętniej zaglądają na strony z kategorii kultura, lifestyle i publicystyka - wynika z analizy przygotowanej przez PBI i Gemius na bazie danych z Mediapanelu. Przejdź do artykułu ›

fot. mat. prasowe
Wykres 4. Dopasowania kobiet w wieku 25-49 do serwisów tematycznych Affinity Index oraz dopasowanie czasu osiągają najwyższe wartości w przypadku kategorii „Praca” (odpowiednio 127,9 oraz 37,4%).
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?