Najcenniejsi medialnie liderzy biznesu 2024
2025-02-13 13:13
Zygmunt Solorz-Żak, Rafał Brzoska i Sebastian Kulczyk to podium rankingu najcenniejszych medialnie liderów biznesu w Polsce w 2024 roku, przygotowanego przez Instytut Przywództwa. Publikacje z ich udziałem osiągnęły wartość odpowiednio - 10,43 mln zł, 8,67 mln zł i 4,16 mln zł. Przejdź do artykułu ›

fot. mat. prasowe
Wycena medialna obecności liderów biznesu na portalach internetowych w 2024 roku Na szczycie rankingu znalazł się Zygmunt Solorz-Żak z imponującym wynikiem ekwiwalentu reklamowego wynoszącym 10,43 mln zł.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Wakacyjny detoks cyfrowy – ilu Polaków rezygnuje z internetu na urlopie?
-
Nowa era AI: Grok 4.0 wyprzedza GPT-4o i Claude Opus 4 w kluczowych testach
-
Google rewolucjonizuje AdSense i Keyword Planner: lepsza monetyzacja stron i ultra-lokalne prognozy
-
Galaxy Z Flip7 - Nowy składany smartfon Samsung z AI i rozbudowaną funkcjonalnością