Reklama online? Wideo, wideo i jeszcze raz wideo
2024-06-04 11:00
Pojawił się najnowszy, cokwartalny Raportu o Rynku Reklamy w Polsce autorstwa Publicis Groupe. Opracowanie tradycyjnie już stanowi kompleksową analizę sytuacji na rynku reklamowych. Wynika z niego m.in., że w pierwszych miesiącach bieżącego roku przeszło połowa inwestycji reklamowych ulokowana została w wideo. Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Dynamika zmian w klasach mediów, 2024 vs 2023 W okresie od stycznia do marca 2024 r. wzrosły inwestycje reklamowe przeznaczone na internet, wideo w tym na telewizję, radio, outdoor oraz kino
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?