Reklama w internecie, telewizji i w radio III 2024
2024-04-23 13:04
Są już wyniki cyklicznego badania gemiusAdReal, które co miesiąc poddaje analizie rodzimy rynek reklamy w internecie, telewizji i radio. Ostatnie opracowanie wskazuje m.in., że w marcu 2024 roku w sieci i radio najaktywniejsza reklamowo okazała się branża handlowa, a w telewizji brylował z kolei sektor farmaceutyczny. Przejdź do artykułu ›
10 / 10
10 / 10
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Ile postów w sieci tworzy AI? Raport o wykorzystaniu sztucznej inteligencji przez twórców internetowych
-
Gdzie na wakacje? TOP 20 najatrakcyjniejszych turystycznych regionów Europy
-
Ceny w sklepach w górę w czerwcu: gdzie zrobimy najtańsze zakupy?
-
Inwestycje w nieruchomości komercyjne: magazyny napędzają rynek