Wzrosły wydatki na reklamę telewizyjną
2024-02-08 00:20
Publicis Groupe opublikowała najnowszą analizę sytuacji panującej na rynku reklamy telewizyjnej w minionych 12 miesiącach. Okazuje się, że wydatki na spoty telewizyjne wzrosły w całym roku o 3,7%. Prognozy na najbliższą przyszłość są dość optymistyczne. Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Dynamika wzrostu rynku reklamy spotowej TV w 2023 r. Po dwunastu miesiącach 2023 r. wydatki na reklamę spotową w TV wzrosły o 3,7%,
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?