eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyBlack Friday już nie zachwyca, ale sprzedaż ciągle wysoka › Jak zmieniło się zainteresowanie Black Friday na przestrzeni ostatnich 3 lat?

Black Friday już nie zachwyca, ale sprzedaż ciągle wysoka

2022-11-18 12:34

Picodi prezentuje wyniki badania poświęconego zachowaniom klientów podczas Black Friday. Okazuje się, że zapał polskich konsumentów do listopadowych promocji wyraźnie zmalał. Paradoksalnie jednak czarnopiątkowa sprzedaż wcale nie maleje. Do jakich jeszcze wniosków prowadzi badanie? Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Jak zmieniło się zainteresowanie Black Friday na przestrzeni ostatnich 3 lat? Polska znalazła się w czołówce krajów, gdzie zapał do Black Friday zmalał najbardziej w ciągu ostatnich 3 lat (o 54%)

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: