2022-10-06 09:21
O tym, że handel za pośrednictwem mediów społecznościowych (social commerce) cieszy się coraz większą popularnością, mówi się nie od dziś. W ostatnim czasie szczególnie rośnie zainteresowanie transmisjami live, podczas których obserwujący mogą dokonać zakupu towarów prezentowanych przez prowadzących pokaz. Podczas transmisji ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Czestotliwość zakupu social media Zakupów w czasie transmisji live (na żywo) dokonał już co czwarty Polak
Grzegorz Faluszczak GFX-Consulting
Propozycje nowych przepisów budowlanych w ocenie deweloperów
Ulga dla samotnej matki / samotnego ojca w rozliczeniu PIT 2022/2023. Ile można zyskać?
Ostatni dzwonek na obniżenie podatku od nieruchomości firmowych za 2023 r.
Jak przygotować się do złożenia PIT-a za 2022 rok? Sprawdź co się zmienia
Ceny transferowe na celowniku fiskusa. Coraz więcej kontroli podatkowych
Senny poranek
Samochód elektryczny: czego chce od elektryka statystyczny Kowalski?