Rynek reklamy rośnie, ale będzie gorzej?
2022-08-27 00:10
Pojawił się najnowszy raport Publicis Groupe, a to oznacza, że mamy najświeższe dane o rynku reklamy. Najnowsze doniesienia wskazują, że w I połowie bieżącego roku rynek urósł o 5,5% względem analogicznego okresu poprzedniego roku. W badanym okresie jedynym medium, które zanotowało spadek przychodów reklamowych była telewizja. Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Wydatki poszczególnych sektorów reklamowych, 2022 vs 2021 Pod względem wolumenu inwestycji reklamowych na pierwszym miejscu plasuje się sektor handel
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?