Najcenniejsze marki świata 2022. Apple na szczycie
2022-06-15 10:37
Z opublikowanego właśnie rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ za rok 2022 opracowywanego przez firmę Kantar wynika, że liderem została marka Apple. Na podium znalazły się także Google i Amazon. Apple ma szansę stać się pierwszą marką, która osiągnie próg biliona dolarów. Przejdź do artykułu ›

fot. mat. prasowe
Top 10 najcenniejszych marek świata w rankingu Kantar BrandZ 2022 Apple znajduje się na samym szczycie opracowywanego przez firmę Kantar rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ za rok 2022 i jest na najlepszej drodze, żeby stać się pierwszą marką, która osiągnie próg biliona dolarów.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?