Rynek reklamy w I kw. 2022 r. Wojna i inflacja hamują wzrosty?
2022-05-30 08:40
W pierwszych trzech miesiącach 2022 roku wartość rynku reklamowego w Polsce wzrosła o 6,8 proc. - donosi najnowszy raport Publicis Groupe. Opracowanie rzuca światło na bieżącą sytuację w reklamie, wskazując m.in. najbardziej dynamicznie rosnące klasy mediów oraz udział poszczególnych kategorii reklamy w wydatkach na reklamę ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Wartość rynku reklamowego netto w pierwszym kwartale w latach 2013 – 2022 Wzrost wartości netto rynku reklamowego względem pierwszego kwartału 2021 r. wyniósł 6,8%
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?