Hakerzy podszywają się pod Microsoft, Amazon i DHL
2021-10-20 08:30
Microsoft jest nadal ulubioną marką cyberprzestępców. W III kwartale 2021 roku wizerunek tej marki wykorzystywało 29 proc. ataków. Inne marki najczęściej wykorzystywane w kampaniach phishingowych to DHL i Amazon - informują eksperci Check Point Research. Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Marki, pod które podszywają się hakerzy III kw. 2021 Microsoft, Amazon i DHL to trzy firmy pod które cyberprzestępcy podszywają się najchętniej przygotowując swoje ataki.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?