eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyMarki własne Lidla i Biedronki liderami rynku non-food › Polacy chętnie kupują artykuły przemysłowe sygnowane marką własną

Marki własne Lidla i Biedronki liderami rynku non-food

2021-02-05 00:44

Polacy cenią marki własne w kategorii artykułów przemysłowych i chętnie je kupują - wynika z badań przeprowadzonych przez agencję Inquiry. Najbardziej cenione marki własne tej kategorii to Lidl i Biedronka. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. pixabay.com

Polacy chętnie kupują artykuły przemysłowe sygnowane marką własną

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: