Filantropia: jesteśmy hojni i tego samego oczekujemy od biznesu
2020-10-07 09:48
Skutki pandemii wywierają negatywny wpływ na wiele dziedzin życia. Okazuje się jednak, że są i plusy. COVID-19 znacznie wzmógł nasze zaangażowanie w filantropię. Polacy chętniej niż wcześniej wspomagają potrzebujących, oczekując jednocześnie takich samych działań ze strony biznesu. Dziś uznanie w oczach społeczeństwa zyskują ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
W jakim stopniu zgadzasz się z poniższymi stwierdzeniami? 76% respondentów docenia firmy, które tworzą fundacje i przekazują na nie część zysków.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Wakacyjny detoks cyfrowy – ilu Polaków rezygnuje z internetu na urlopie?
-
Nowa era AI: Grok 4.0 wyprzedza GPT-4o i Claude Opus 4 w kluczowych testach
-
Google rewolucjonizuje AdSense i Keyword Planner: lepsza monetyzacja stron i ultra-lokalne prognozy
-
Galaxy Z Flip7 - Nowy składany smartfon Samsung z AI i rozbudowaną funkcjonalnością