Zachowania konsumentów inne niż przed pandemią. Co się zmieniło?
2020-07-06 09:16
Ostatnie miesiące upłynęły nam na odmienianiu przez wszystkie przypadki słów "pandemia" i "koronawirus". COVID-19 zamieszał w naszych życiach, nie pozostając obojętnym dla nawyków i zachowań konsumenckich. Co się zmieniło? M.in. to, że obawy, dotyczące zarówno teraźniejszości, jak i przyszłości, stały się właściwie ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Marki spontanicznie wymieniane jako prowadzące działania mające na celu wsparcie walki z koronawirus Na szczycie zestawienia uplasował się Orlen.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?