Rynek reklamy w czasie pandemii. Ofensywa marketerów?
2020-04-23 09:56
Niespodziewany wybuch pandemii sprawił, że spora rzesza Polaków pozostała w domach. To w oczywisty sposób przełożyło się na konsumpcję mediów. Które z nich dominowały? Czy w czasie przymusowej izolacji spędzamy czas przed telewizorem, czy raczej przed komputerem? Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Platforma PC Odejście od codziennej rutyny w naturalny sposób przełożyło się na to, że Polacy zaczęli więcej czasu spędzać przy włączonym komputerze.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Dan Cake inwestuje 70 mln zł w rozbudowę zakładu w Chrzanowie
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads