Kiedy marketing przynosi największe zyski? Jak je mierzyć?
2019-10-02 11:13
Jak rozwija się dziś marketing i jakie działania podejmowane na tym polu przynoszą największe zyski? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza najnowsze, międzynarodowe badanie firmy Salesforce. Ze względu na to, że potrzeby rynkowe i konsumenckie ulegają dziś intensywnym przemianom, jego autorzy postanowi przyjrzeć się również, które z ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Najważniejsze wskaźniki monitorowane przez działy marketingu Wartość klienta w całym cyklu współpracy (Lifetime Customer Value – LTV) monitoruje obecnie 43%.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?