Koniunktura konsumencka III 2019
2019-03-20 13:39
Jak prezentują się nastroje polskich konsumentów? Z danych cyklicznie prezentowanych przez Główny Urząd Statystyczny wynika, że wiosna nastroiła nas optymistycznie. Względem poprzedniego miesiąca wzrosły zarówno obecne, jak i przyszłe nastroje konsumenckie. Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Bieżący wskaźnik ufności konsumenckiej (BWUK) oraz jego wartości składowe według miesięcy w latach 2 Bieżący wskaźnik ufności konsumenckiej (BWUK) był wyższy o 2,7 p. proc. w stosunku do poprzedniego miesiąca.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?