Logistyka w sklepach internetowych 2018
2018-09-20 10:58
Ostatnie lata w logistyce nie były łatwe. Mowa tu chociażby o wojnie cenowej toczącej się wśród firm kurierskich, zaciętej walce na linii poczta-paczkomaty czy rynku pracownika, który przełożył się na wzrost kosztów prowadzenia działalności. Nie jest zaskoczeniem, że sytuacja ta odbiła się również na klientach. Na najbardziej ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Metody dostawy najczęściej wybierane przez klientów w 2018 Klienci podczas wyboru formy transportu kierują się głównie ceną i rozpoznawalnością dostawcy.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?