eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyJak stworzyć e-mail, który nie trafi do spamu? › Na które elementy e-maila zwracasz uwagę oceniając, czy cię interesuje?

Jak stworzyć e-mail, który nie trafi do spamu?

2018-04-12 11:08

Polacy zasypywani są reklamami. 3 na 4 użytkowników poczty otrzymuje dziennie do 20 e-maili dotyczących ofert handlowych lub promocji. O tym, czy są dla odbiorców interesujące, decydują w głównej mierze nadawca oraz tytuł, chociaż 36% czytających przyznaje, że liczy się również treść - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Jak ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Na które elementy e-maila zwracasz uwagę oceniając, czy cię interesuje? Na pierwszym miejscu znajduje się nadawca, ważny dla połowy badanych.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: