"Turystyczna" reklama wideo online. Czy to się ogląda?
2017-08-03 12:50
Internetowa reklama wideo zdobywa wśród reklamodawców coraz większą popularność. Chętnie z tego rodzaju promocji korzysta m.in. branża turystyczna. Z analizy firmy Gemius wynika, że 55 mln emisji spotów z tego sektora obejrzało 9,8 mln osób, a więc przeszło jedna trzecia polskich internautów. Miejscem, gdzie najczęściej oglądano ... Przejdź do artykułu ›
3 / 3
3 / 3
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?