"Turystyczna" reklama wideo online. Czy to się ogląda?
2017-08-03 12:50
Internetowa reklama wideo zdobywa wśród reklamodawców coraz większą popularność. Chętnie z tego rodzaju promocji korzysta m.in. branża turystyczna. Z analizy firmy Gemius wynika, że 55 mln emisji spotów z tego sektora obejrzało 9,8 mln osób, a więc przeszło jedna trzecia polskich internautów. Miejscem, gdzie najczęściej oglądano ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Branża turystyczna w reklamie wideo online Reklamy wideo online firm z branży turystycznej dotarły w czerwcu br. do przeszło 1/3 respondentów
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Nowa era AI: Grok 4.0 wyprzedza GPT-4o i Claude Opus 4 w kluczowych testach
-
Google rewolucjonizuje AdSense i Keyword Planner: lepsza monetyzacja stron i ultra-lokalne prognozy
-
Galaxy Z Flip7 - Nowy składany smartfon Samsung z AI i rozbudowaną funkcjonalnością
-
Samsung Galaxy Z Fold7 - premiera nowego składanego smartfona