Reklama wideo z piwem w roli głównej
2017-07-05 10:31
Internetowa reklama wideo stała się popularną formą promocji. W maju bieżącego roku spoty wyemitowane tylko i wyłącznie przez producentów napojów i alkoholi obejrzało 15,8 mln osób, a więc grubo ponad połowa polskich internautów (57,3 proc.). Najmocniej promowanym trunkiem okazało się piwo - spoty z nim w roli głównej ... Przejdź do artykułu ›
3 / 3
3 / 3
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Samsung zaprezentował Galaxy Watch8 i Watch8 Classic - najcieńszy smartwatch Samsunga z AI Gemini
-
Wakacyjny detoks cyfrowy – ilu Polaków rezygnuje z internetu na urlopie?
-
Nowa era AI: Grok 4.0 wyprzedza GPT-4o i Claude Opus 4 w kluczowych testach
-
Google rewolucjonizuje AdSense i Keyword Planner: lepsza monetyzacja stron i ultra-lokalne prognozy