Reklama wideo z piwem w roli głównej
2017-07-05 10:31
Internetowa reklama wideo stała się popularną formą promocji. W maju bieżącego roku spoty wyemitowane tylko i wyłącznie przez producentów napojów i alkoholi obejrzało 15,8 mln osób, a więc grubo ponad połowa polskich internautów (57,3 proc.). Najmocniej promowanym trunkiem okazało się piwo - spoty z nim w roli głównej ... Przejdź do artykułu ›

fot. mat. prasowe
Napoje i alkohole w reklamie wideo online Kampanie wideo online promujące piwo odnotowały 81,5 mln odtworzeń.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Wakacyjny detoks cyfrowy – ilu Polaków rezygnuje z internetu na urlopie?
-
Nowa era AI: Grok 4.0 wyprzedza GPT-4o i Claude Opus 4 w kluczowych testach
-
Google rewolucjonizuje AdSense i Keyword Planner: lepsza monetyzacja stron i ultra-lokalne prognozy
-
Galaxy Z Flip7 - Nowy składany smartfon Samsung z AI i rozbudowaną funkcjonalnością