eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaMichał Sołowow ulubieńcem mediów › Liczba informacji i ekwiwalent reklamowy publikacji na temat medialności najbogatszych Polaków

Michał Sołowow ulubieńcem mediów

2016-04-19 13:05

Jeśli dziesięciu najbogatszych Polaków musiałoby wydać na promocję tyle, ile wyniosła wartość informacji medialnych na ich temat, to ich majątek uszczupliłby się o - bagatela - 190 mln złotych - wynika z analizy zrealizowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Jej autorzy wzięli pod lupę 15 tys. materiałów, w których ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Liczba informacji i ekwiwalent reklamowy publikacji na temat medialności najbogatszych Polaków Publikacje na temat Dominiki i Sebastiana Kulczyków wygenerowały drugi w zestawieniu wynik ekwiwalentu reklamowego

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: