Koniunktura konsumencka XI 2015
2015-11-23 13:55
Wraz z nadejściem listopadowej szarzyzny nastroje Polaków wcale nie osłabły. Z comiesięcznego badania Głównego Urzędu Statystycznego wynika, że w jedenastym miesiącu tego roku zarówno bieżące, jak i wyprzedzające wskaźniki ufności konsumenckiej uległy zdecydowanej poprawie i są najlepsze od 2008 roku. Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Bieżący wskaźnik ufności konsumenckiej oraz jego wartości składowe Bieżący wskaźnik ufności konsumenckiej obrazuje bieżące tendencje zmian w konsumpcji indywidualne
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?