Klienci iPKO znów zaatakowani
2015-10-22 13:46
Klienci korzystający z serwisu bankowego iPKO muszą mieć się na baczności – internetowi oszuści kolejny raz starają się pozyskać ich dane poprzez atak phishingowy. Wiadomość została starannie przygotowana, a kliknięcie w odnośnik znajdujący się w e-mailu prowadzi do sfałszowanej strony logowania. Jeśli podamy login i hasło, a ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Prośba o podanie kodów jednorazowych Musimy pamiętać, że bank nigdy nie poprosi nas o podanie danych autoryzujących transakcje poprzez pocztę elektroniczną
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?