Mobilny internet w wakacje: aktywność internautów rośnie
2015-09-02 11:55
Niektórzy z marketerów są niemal pewni, że wakacje to okres ogórkowy, w którym przeprowadzanie mobilnych kampanii internetowych nie ma większego sensu. Co innego wynika jednak z badań Mobience zrealizowanych w tegorocznym okresie letnim. Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
TOP 15 domen W lipcu bieżącego roku najczęściej odwiedzanymi witrynami były Google.pl (zasięg 77%) oraz Facebook.com (61%).
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?