eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaWydatki na reklamę sieci handlowych w IIQ 2015 r. › Najwięksi reklamodawcy a liczba publikacji w mediach

Wydatki na reklamę sieci handlowych w IIQ 2015 r.

2015-08-13 13:14

W II kwartale 2015 roku działające w Polsce sieci handlowe wydały na promocję ponad 308 mln zł – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów. To o około 24 mln więcej, niż kwartał wcześniej, a w porównaniu do analogicznego okresu rok temu, budżety wzrosły o 36 mln zł. Tradycyjnie już na podium stanęli Lidl, Tesco i Biedronka ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IIQ 2015 r.

fot. mat. prasowe

Najwięksi reklamodawcy a liczba publikacji w mediach W II kwartale Biedronka znalazła się na trzecim miejscu w rankingu największych reklamodawców. Zdecydowanie przoduje Lidl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: