eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaWydatki na reklamę sieci handlowych w IIQ 2015 r. › TOP 10 reklamodawców w podziale na miesiące

Wydatki na reklamę sieci handlowych w IIQ 2015 r.

2015-08-13 13:14

W II kwartale 2015 roku działające w Polsce sieci handlowe wydały na promocję ponad 308 mln zł – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów. To o około 24 mln więcej, niż kwartał wcześniej, a w porównaniu do analogicznego okresu rok temu, budżety wzrosły o 36 mln zł. Tradycyjnie już na podium stanęli Lidl, Tesco i Biedronka ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

TOP 10 reklamodawców w podziale na miesiące Zdecydowana większość sieci na wydatki reklamowe przeznaczyła najwięcej w czerwcu. Auchan i Biedronka postawiły na maj

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: