eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyKonkurencyjność przedsiębiorstw do poprawy › W tym kraju biznes i handel są w wysokim stopniu zorientowane na klienta - reakcje

Konkurencyjność przedsiębiorstw do poprawy

2015-04-27 10:51

Biurokracja, korupcja, zbyt niski poziom obsługi klienta oraz zbyt mała odpowiedzialność zarządzających. To niektóre z problemów, które w skuteczny sposób hamują wzrost konkurencyjności firm reprezentujących kraje Europy Środkowo-Wschodniej - uważają obcokrajowcy, menedżerowie zatrudnieni na stanowiskach wysokiego szczebla w ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

W tym kraju biznes i handel są w wysokim stopniu zorientowane na klienta - reakcje Ekspaci nie postrzegają biznesu i handlu w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, jako silnie zorientowanych na obsługę klienta. Z drugiej strony rezultaty są lepsze niż w 2009 roku. Największą różnicę zanotowano w Rumunii, gdzie ponad 30 proc. zgodziło się z tym stwierdzeniem - odsetek wzrósł z 13 proc.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: