Koniunktura konsumencka III 2015
2015-03-23 18:29
Nadejście marca nie zmieniło zbyt wiele w nastawieniu konsumentów - w trzecim miesiącu 2015 roku bieżący wskaźnik ufności pozostał na poziomie zanotowanym w lutym br. Nieznacznej poprawie uległ natomiast dotyczący przyszłej sytuacji wskaźnik wyprzedzający - poinformował Główny Urząd Statystyczny. Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Bieżący wskaźnik ufności konsumenckiej oraz jego wartości składowe Bieżący wskaźnik ufności konsumenckiej obrazuje bieżące tendencje zmian w konsumpcji indywidualne
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?