Jak zmieniają się polskie media społecznościowe
2015-02-12 10:05
Zjawisko hyper social traci na sile. Internauci przestają korzystać z wielu platform społecznościowych - z najnowszego badania zrealizowanego przez firmę badawczą IRCenter wynika, że w minionym roku jedynie 8 procent użytkowników korzystało z 5 serwisów społecznościowych. To rzeczywiście niewiele, biorąc pod uwagę, że w w 2013 ... Przejdź do artykułu ›

fot. mat. prasowe
% osób w wieku 18+, którzy w 2014 roku przynajmniej raz skorzystali z serwisów W minionym roku z serwisu YouTube skorzystało a z 92 procent internautów powyżej 18 roku życia.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?