Jak zmieniają się polskie media społecznościowe
2015-02-12 10:05
Zjawisko hyper social traci na sile. Internauci przestają korzystać z wielu platform społecznościowych - z najnowszego badania zrealizowanego przez firmę badawczą IRCenter wynika, że w minionym roku jedynie 8 procent użytkowników korzystało z 5 serwisów społecznościowych. To rzeczywiście niewiele, biorąc pod uwagę, że w w 2013 ... Przejdź do artykułu ›

fot. mat. prasowe
Zmiana 2013 vs 2014 Instagram notuje niewielki spadek zainteresowania (-1%), równocześnie jednak coraz silnie angażując co 4 internautę.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?