eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2014 r.

2014-08-06 09:33

Spełnianie marzeń i wakacje w egzotycznym kraju, ale również kredyty mieszkaniowe z rządową dopłatą i bankowość mobilna - tym najczęściej kusiły Polaków banki i instytucje finansowe w drugim kwartale 2014 roku. Jak wynika z danych admonit, aplikacji służącej do badania emisji i wydatków reklamowych w mediach, reklamodawcy z ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2014 r.

fot. mat. prasowe

TOP10 reklamodawców finansowych Liderem wśród największych reklamodawców ponownie był ING Bank Śląski, który promował się za 29 mln zł, czyli za 6 mln zł więcej niż kwartał wcześniej i 1 mln zł więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: