eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaInstytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2014 r. › TOP5 produktów finansowych w II kw. 2014

Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2014 r.

2014-08-06 09:33

Spełnianie marzeń i wakacje w egzotycznym kraju, ale również kredyty mieszkaniowe z rządową dopłatą i bankowość mobilna - tym najczęściej kusiły Polaków banki i instytucje finansowe w drugim kwartale 2014 roku. Jak wynika z danych admonit, aplikacji służącej do badania emisji i wydatków reklamowych w mediach, reklamodawcy z ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

TOP5 produktów finansowych w II kw. 2014 Jak wynika z danych aplikacji admonit, wśród wszystkich kampanii banków, firm i instytucji finansowych w Polsce, najwięcej środków - prawie 90 mln zł - kierowanych było na promocję kont bankowych.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: