eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaSieci handlowe w mediach II kw. 2014 › Internauci o reklamodawcach handlowych w kontekście promocji i wyprzedaży

Sieci handlowe w mediach II kw. 2014

2014-07-24 13:09

Kogo zaskoczył jeleń w samochodzie, a kto szukał na półkach dyskontów produktów na piknik? W drugim kwartale 2014 roku wydatki reklamowe sieci handlowych w Polsce utrzymały się na poziomie podobnym do roku ubiegłego i wyniosły łącznie 272 mln zł - wynika z danych admonit, aplikacji do monitorowania kampanii i wydatków reklamowych w ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Internauci o reklamodawcach handlowych w kontekście promocji i wyprzedaży Jak wynika z monitoringu social mediów w IMM, trójka największych reklamodawców znalazła się również na podium jeżeli chodzi o skalę dyskusji o promocjach i okazjach cenowych.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: