Analiza SWOT: salon fryzjersko-kosmetyczny
2014-07-18 13:47
Jednym z najprostszych i najbardziej znanych narzędzi oceny projektu biznesowego jest analiza SWOT. Przejdź do artykułu ›

fot. mat. prasowe
„Pomysł na biznes. Jak zwiększyć sprzedaż w swojej firmie? SALONY FRYZJERSKIE I KOSMETYCZNE” Poradnik gdzie znajduje się dużo praktycznych porad i inspiracji na prowadzenie własnego salonu. Autorkami są Małgorzata Dziubała i Aleksandra Lechwar-Szwarc, założycielki firmy Kreatywny Butik ONE www.kreatywnybutikone.pl.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?