Marketing SMS skutecznym narzędziem w kampaniach firm
2014-05-27 13:42
Z badania „Komunikacja SMS w Polsce 2013 – Suplement dla biznesu”, zrealizowanego przez Platformę SerwerSMS.pl wynika, że marketing przeprowadzany za pomocą wiadomości SMS jest skutecznym narzędziem w rękach przedsiębiorstw. Aż 91,4% zbadanych firm potwierdziło jego efektywność, a 70% spośród tych, które po raz pierwszy z niego ... Przejdź do artykułu ›

fot. mat. prasowe
Rola marketingu SMS w kampaniach marketingowych firm Dla 11,2% badanych firm marketing SMS był głównym kanałem marketingu sprzedażowego, natomiast dla 62,4% przedsiębiorstw był narzędziem uzupełniającym.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?