Branża wydawnicza a e-mail-marketing
2014-05-25 00:20
Z dobrodziejstw płynących z email marketingu w największej mierze korzystają księgarnie internetowe. Na drugim biegunie znajdują się agencje literackie, które nigdy nie korzystają z tej formy promocji. To niektóre z wniosków płynących z raportu, w którym eksperci GetResponse przyjrzeli się działaniom email marketingowm ... Przejdź do artykułu ›

fot. mat. prasowe
Częstotliwość wysyłki - wydawnictwa 68% z przebadanych wydawnictw buduje swoją bazę mailingową za pomocą formularza zapisu umieszczonego na stronie internetowej.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?