Preferencje konsumentów: Polacy otwarci na nowości
2014-04-14 10:33
Polacy nie boją się nowości. Tak przynajmniej wynika z badania przeprowadzonego przez Ipsos, w którym aż 60 procentów respondentów zadeklarowało chęć zapoznania się z nowinkami. Okazuje się też, że z punktu widzenia konsumenta bardziej interesujące są takie produkty, które mogą być dopasowane do indywidualnych potrzeb. Przejdź do artykułu ›
3 / 3
3 / 3
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?