eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Rynek reklamy online w Polsce 2013

2014-04-13 00:50

Rynek reklamy online w Polsce ma się całkiem dobrze - z najnowszego badania IAB AdEx zrealizowanego przez PwC wynika, że wydatki na reklamę w sieci wzrosły w ubiegłym roku o ponad 10 procent. To jednak nic w porównaniu z reklamą mobilną, która notuje aż trzycyfrowe zwyżki. O dużej dynamice można mówić również w odniesieniu do ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Rynek reklamy online w Polsce 2013

fot. mat. prasowe

Wartość i dynamika wydatków Wydatki na reklamę online w Polsce w roku 2013 roku wzrosły o 10,2% względem roku wcześniejszego. Wartość reklamy online przekroczyła tym samym 2,4 miliarda zł.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: