UKE wspiera konsumentów
2014-03-15 00:20
W minionym roku 92% przedsiębiorców telekomunikacyjnych stosowało niezgodne z obowiązującymi regulacjami wzorce umów. To najlepszy dowód na to, że działania prokonsumenckie prowadzone przez Urząd Komunikacji Elektronicznej są niezbędne. I skuteczne – UKE szacuje, że w 2013 roku w następstwie interwencji oraz postępowań ... Przejdź do artykułu ›
fot. Nenov Brothers - Fotolia.com
UKE wspiera konsumentów Przeprowadzona w minionym roku kontrola UKE wykazała, że aż 92% przedsiębiorców telekomunikacyjnych stosowało niezgodne z obowiązującymi przepisami wzory umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?