UKE wspiera konsumentów
2014-03-15 00:20
W minionym roku 92% przedsiębiorców telekomunikacyjnych stosowało niezgodne z obowiązującymi regulacjami wzorce umów. To najlepszy dowód na to, że działania prokonsumenckie prowadzone przez Urząd Komunikacji Elektronicznej są niezbędne. I skuteczne – UKE szacuje, że w 2013 roku w następstwie interwencji oraz postępowań ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Statystyki 2013 UKE szacuje, że w 2013 roku w następstwie interwencji oraz postępowań mediacyjnych do kieszeni Polaków wróciło ponad 1,3 miliona złotych.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Wakacyjny detoks cyfrowy – ilu Polaków rezygnuje z internetu na urlopie?
-
Nowa era AI: Grok 4.0 wyprzedza GPT-4o i Claude Opus 4 w kluczowych testach
-
Google rewolucjonizuje AdSense i Keyword Planner: lepsza monetyzacja stron i ultra-lokalne prognozy
-
Galaxy Z Flip7 - Nowy składany smartfon Samsung z AI i rozbudowaną funkcjonalnością